Gevraagd: uw e-mail adres voor onze administratie
De ledenadministratie wordt sinds oktober gedaan door onze penningmeester, Harrie Puite. En aangezien nieuwe bezems schoon vegen, geeft dat veranderingen.
Tot nu toe wordt alle communicatie die niet via de website, het clubblad of onze Facebookpagina kan, via ouderwetse post gedaan. Dat het ouderwets is doet er in onze club met hartstikke ouderwetse Bedfords natuurlijk helemaal niet toe. Wat wel van belang is, is dat het traag en omslachtig is, en dat het onnodig geld kost. Zeker nu de postzegels weer duurder zijn geworden. En dus zijn we het met Harrie eens dat we dan toch zoveel mogelijk naar modernere middelen moeten grijpen. Tenslotte zijn we ook op internet vertegenwoordigd, en dat bestond helemaal nog niet toen de laatste Bedfords uit de fabriek kwamen.
Kortom, we willen meer met de e-mail gaan doen. Dat maakt de dienstverlening nog sneller, beter en goedkoper. Er is één maar: het is nu nog niet altijd mogelijk, omdat van veel leden het e-mail adres niet bekend is, en van sommigen het niet meer klopt. Vandaar de volgende vraag aan alle leden van de Bedford Belangen Club:
Stuur een e-mail aan
penningmeester@bedfordbelangenclub.nl
en zet daarin je lidnummer.
Heb je geen idee wat je lidnummer is, zet dan in ieder geval je naam en adres er in.
Namens Harrie en enkele bomen (die nu niet tot papier verwerkt hoeven te worden) alvast onze dank!